tisdag 12 oktober 2010

Sitter här...

i butiken,det är tisdag och ute skiner solen.Det är vackert men blåser lite kallt.
Har precis läst ett mail från Yvonnes syster där hon frågar om vi inte kan tipsa
er som läser det här,att hon har en butik i Uppsala som heter Euforica.
Det finns en hemsida som heter Euforica.se,där kan ni titta in.Hon har en hel
del vackra saker,mest textilier och mattor men även smycken.Det är värt
ett besök.Annars är livet som vanligt,vi har laddat butiken med nyheter
och ska mysa till det i höstrusket som enligt väderprognoserna är på väg.
Men idag är det som sagt solsken och vackert,hoppas att det håller i sig
några dagar.Vi hörs snart igen.Hälsningar Hasse och Yvonne.
Lite sommarminnen.

Vy över viken i stugan.

5 kommentarer:

  1. Hej på er.

    Hoppas allt är bra sen mässan och att den gick riktigt bra! Här i Trosa är det solsken och rätt skönt. Försöker komma igång med bokföring men hittar alla sätt att göra annat istället.... Lite varor har jag hunnit med att packa upp också. Men nu måste jag börja..
    Ha en skön dag.
    Kram Eva.

    SvaraRadera
  2. Hej Svejs!
    Åh, vad glad jag blev när jag såg er kommentar på bloggen. Jag har precis fått ordning på datorn efter en låång väntan.....Den gick sönder dagen efter jag kom hem från mässan i Kista. Så nu har jag missat mycket i bloggvärlden....Fniss!

    Bilderna på era möbler är ljuvliga....
    Kommer jag iväg på fler mässor så ska jag absolut lägga ert namn på minnet, så jag kan besöka er. Ser att Eva från Trosa har skrivit till er, hennes fina o mysiga butik besökte jag i somras när jag var på "tur" och fick en trevlig pratstund med henne.....Världen är liten! Fniss!

    Må så gott O Välkomna tillbaka till mig!
    Kram Therese

    SvaraRadera
  3. hallå där hoppas allt är väl, här är det som vanligt, har haft ett samtal med Yvonne D. om Rum och Trädgård idag vi får höras. Snygg blomma!
    kramar Lena

    SvaraRadera
  4. Kikar bara in för att önska Er en fortsatt fin helg! Är det OK om jag lånar några bilder från systerns hemsida tror Ni , den var ju hur fin som helst, och lite reklam skadar ju aldrig!
    Vi hörs!
    Kram till Er båda/ Lena

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Förra veckan klev jag in i en antikaffär här i stan. Bland en hiskelig massa lådor stod en trevlig man, han höll på att packa upp för han hade också varit på antikmässan i Kista. I hans affär hittade jag en fin sak som nu står hemma hos mig. Snart kommer jag att visa vad på bloggen=)

    Nog blev det höstrusk alltid, och kallt. Idag tror jag inte det kommer att bli ljust överhuvudtaget.

    Ha det så gott!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera