torsdag 29 april 2010

Detaljer....



I all inredningslitteratur(böcker och tidningar) ser man små
roliga detaljer,som små statyetter eller figuriner,en fin hatt,
ett par gamla glasögon eller något liknande.
Dessa små stilleben är oftast väldigt fina och detaljrika.
I vår affär har min fru gjort sådana överallt,det kan vara
ett par glasögon eller ett halsband slängt lite på måfå
över en kanna eller något liknande.Det kan vara ett par
handskar liggande på en soffa eller varför inte en hatt på
en stol.Fantasin är det enda som sätter gränser.
jag ska se om jag hittar en bild på vad jag menar annars
får jag lägga till den sedan.
Snart ska väl hemsidan vara klar så vi kan börja blogga
på allvar och lägga ut saker som är till salu,så att ni kan
se dom här på bloggen.
Hälsningar Hasse och Yvonne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar