onsdag 28 april 2010

PUH!


Hur det är att vara nybörjare på det här med att blogga.Här har jag försökt att komma in på Annas sida utan att lyckas,men så helt plötsligt såg jag felet jag gjorde och vips var jag framme.
Vad felet bestod av blir min lilla hemlis,
för det var lite klantigt(nybörjare ni vet)
Har kontaktat Anna och Christian för att "styla" om bloggen lite,får även hjälp med foton till hemsidan.Den ska få ett helt nytt utseende med bl.a. 360 graders bilder och lite annat.
Som den här bloggen,där det kommer att dyka upp bilder på
nyheter i butikenoch lite annat smått och gott.
Vi har gjort och håller på att göra en del förändringar,
för att kunna attrahera en ny publik och kundkrets.
Välkommen att följa med på resan och håll utkik på vår
hemsida och blogg,för här kommer det att hända saker.
Hälsningar Hasse och Yvonne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar