torsdag 29 april 2010

Några bilder...






Kom ner idag onsdag och min underbara fru hade gjort
lite nya arrangemang.Hon är fantastisk på att göra små vackra
stilleben här och där i butiken.Man kan gå omkring och verkligen
njuta av alla vackra saker som är konstfullt arrangerade i olika små
grupper, där var sak sin plats.
I bakgrunden finns skön musik,det brinner lite ljus och allt andas
harmoni.Men vänta nu tänker ni,det är klart att jag tycker så
eftersom det är vår affär.Det kan vara delvis rätt,visst blir man
partisk,men om man gillar inredning så är detta ett Mecka.
Man märker på de människor som kommer in att det har en
positiv inverkan,många går omkring med ett leende och nynnar.
Jag ska med några bilder försöka förmedla vad jag menar,så
titta på dom och när ni har vägarna förbi.....titta in.
Jag vet att ni inte blir besvikna.
Hälsningar Hasse och Yvonne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar